torsdag 26 juni 2008

Phone house



<--Julia visar dagens outfit.
Blåa byxor, magtröja och sjalar, lite shakira!


Olsson, innebandyspelare-->


Ursäkta att jag inte har skrvit på år och dar, men det är ju mycket som händer när man är kändis.
Igår lekte jag, Julia Hult, känd basist i bandet chefen och Tove Helgodt, gitarrist gangsters i staden igen. Hittade två par blåa byxor. Nu kan jag vara vacker och lite shakira (en kompis). hehehehe. Olsson, innebandyspelare i värmdö skulle ha varit med och lekt också, men min assistent glömde bort att ringa honom. Så han fick ha det tråkigt utan oss. Vi var även med i tidningen igår, Aftonbladet. Bredvid Håkan Hellström, våran kompis som vi har börjar hänga med på senare dar. Nu när vi har blivit lite mer kända.

SEN VILL JAG HÄLSA TILL MICKE

3 kommentarer:

Anonym sa...

Asså! Omg!
varifrån har julia Hult fått dom där byxorna:O dom är bara föööör läckra! ett måste i sommargardunroben!!!

Kram karin

Anonym sa...

heter inte olsson viktor?

Anonym sa...

Fan! är det du som har sjömansdräkten på dej i tidningen? :D:D:D

fett snygg ;);) (aa)

Hej

Bloggtoppen.se Blogglista.se