söndag 1 juni 2008

najsbajs



HEJ KOMPISAR
Jag är nykterist, så är det bara. Men det tror ingen på. och synd är ju det. För hur kul skala 1-10 är det att alla tror det, två unigefär. En god nyhet är att det är sommar och jätteifnt och orminge kanelvan har jättefin och det är grötn överallt och alla är så fina och jag tycker att sommaren är himla trevlig. Föresten är jag riktigt tjock psykiskt. Så sent som i fredags ville rektor ta ett snack med mej och jullebulle om vårat skolbyte.

rektor " vad är det som ni tycker saknas här men finns i den andra skolan?"
Jag " joo, i den skolan finns det ett café med bullar och kakor och sånt men inte här..."

Rektor " finns det något vi kan göra för att ni ska stanna kvar här?"
Julia "nej, jag har bestämt mej"
Jag " jooo...det där med caféét..hihihi"

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken skola ska ni byta till ?

JULIA sa...

stormalin

gutke sa...

harry anonym, hur skall jag kunna svra på denna fråga, när du är anonym, anonym?

Hej

Bloggtoppen.se Blogglista.se