måndag 23 juni 2008

Jag är en vampyr,

JULI AHAR VALT ATT VARA ANONYM

hej gott folk. Jag har inte somnat än. Klocan är 9:24 på morgonen och jag har inte somnat. Sen igår. Först låg jag uppe till sådär unigefär två på msn. När jag sedan skulle krypa tilll kojs började det rycka i hela kroppen. Sen kommer kenzo in och river mej på arrmarna.

MMMM vad härligt! Sen kommer åskan och regnet, och blixtar och jag får eksem på armen.

Så, jag har alltså varit vaken i 22 timmar och 28 minuter nu. Och snart ringer Ämö så ska jag till henne och leka. Sedan ville julia leka vampyr med mej inatt och springa runt och va gangsters, för imorgon är det dags för HÅKAN HELLSTRÖM. Igen. Så isåfal kommer jag inte sova någonting denna dag, eller kommande natt heller.

Jaaa, det är svårt när han är så populär som jag!

SEN VILL JAG HÄLSA TILL MIKAEL!!

Inga kommentarer:

Hej

Bloggtoppen.se Blogglista.se