lördag 22 november 2008

Vintern är bra fin

Vaknade i morse och snön låg utanför mitt fönster. Cherin hatade snön hela dagen, haha,
med det gräjtaste med hela snön och vintern måste vara alla dessa hea människor, överallt och hela tiden!

oooooh

idag var jag med cherin hela dagen, det var majs! så plötsligt när vi kom hem skulle vi iväg på kalas. Jag såg ut som en...lodis...och alla var jättefinklädda...jag passar inte in på såna fina fester...
men det var trevligt!
också därför jag inte ringde tove, bullen och moe! Sorry snorry<3
"alla vill veta var du köpt din tröja"


Nick Martini och Tom Wallisch Photo by Shay Williams


mmmm, jag ser fram emot Åre i år... wiiiiii.




Jon, jon jon...
du borde verkligen vara jättenöjd
jag brukar inte längta till skidåkning, men sen jag har fått mina rosa skidor och sett såna här människor, mmmm jag längtar mer än till själva lovet...






Jacob wester...åh bli min skidlärare.
Hehehe, föresten jämför min bror dessa män med punkare, och min far tycker att det skulle vara intressant om dom åkte i kostym.

Inga kommentarer:

Hej

Bloggtoppen.se Blogglista.se