måndag 8 december 2008

Ingen kliver på mig, och inte heller på dig.

Käreste lilla puckosystern min.
Du är mycket bättre än den där flickan, du är mycket bättre. Vad hon än säger har hon fel, hon önskar att hon vore mer som du trots hon säger tvärt om. Hon är bara osäker och tokig. Du är också tokig, tokig i huvudet. Men på ett lite roligt sätt, hon säger att du inte kan, men det är inte du som snubblar och faller platt på marken, men om hon någonsin får dig att vingla, ropa mitt namn så kommer jag och jagar bort henne. Bort från dig, för om hon är så svag att hon måste gå på någon för att själv ta sig fram gör hon skada. Dela på en bit choklad så blir allt genast bättre. Choklad löser det mesta. Förutom magont, då gör det mer skada...

Men jag gillar henne, det vet jag att du också gör. Hon gillar dig med.
/supermalin

1 kommentar:

Hej

Bloggtoppen.se Blogglista.se