onsdag 29 oktober 2008

Samvete. SAM-VETE, HAHAHAHAHAHAHA

Jag har så mycket som ska göras, så mycket som inte är gjort. Matte. städa. sova. baka. jobba. Nej jag orkar inte, vill bara sitta och lyssna på musik. jag tror att jag saknar sommaren lite. Jag paular(hehehedvig) seriöst inte ett till IG i matten. Jag orkar inte med att vara misslyckad. Dock pallar jag inte plugga heller. Dålig kombination. antingen så kommer allt skita sig, jag kommer skita i allt. Eller så har jag det skit ett tag för att sedan bli nöjd, med mig själv. Så jag kan skita. (var tvungen att använda ordet skit en sista gång) Det verkar som om min mattebok har gömt sig. Eller så är det jag som inte orkar leta, och använder mig om det som en ursäkt. Även om den inte kommer hålla i längden, eller i mängden.

Inga kommentarer:

Hej

Bloggtoppen.se Blogglista.se